5.12.2006

哈~哈~哈~

媽媽看了我的作品後不停地傻笑......

起初她並不知道我利用她的碎花衫作材料的,
第一眼看見那些花的花瓣便叫道:
「呢款碎花我有喎!!咦!呢個我又有喎!咦!!呢個我都有喎!」
然後望一望我,又說道:「我真係有架喎!」
我回她一句:「妳梗係有啦!呢d花咪係用你d衫整架囉!」
於是她看完作品的簡述後,便開始傻笑了......
:P


收到通知,TVB新聞到了Times Square拍攝了一些商鋪及這個展覽,
將於明天(星期六) 1:00及6:30新聞播放,
不知道我們的作品會不會上鏡呢?

1 則留言:

匿名 說...

伯友真係好可愛.....
你都好可愛....
你兩個都傻得好可愛....
我簡直係picture到當時你兩個個樣...
真係好鬼鐘意你兩個.... ><